Nieuw bestuur VVD Krimpenerwaard trapt af

Bij de eerste bestuursvergadering in Belvedère, Schoonhoven, heeft het nieuwe bestuur van VVD Krimpenerwaard de portefeuilles verdeeld en de procedure voor het jaarplan vastgesteld.

Portefeuilleverdeling

Connie van Dorst blijft voorzitter van het bestuur. Ronald Timmermans is secretaris, maar verdeelt deze werkzaamheden met Cees Vos. Samen hebben zij ook de portefeuille Ledencontact. Cor Habben Jansen is penningmeester en tevens verantwoordelijk voor de portefeuille Opleiding en Training (O&T). Rob Geldhof heeft de portefeuille Communicatie en Campagne. Zie de bijlage voor de complete portefeuilleverdeling.

Jaarplan

Daarnaast besprak het bestuur de plannen voor komend jaar en de rest van de bestuursperiode. Er is gekozen voor een interactief proces waarbij de leden samen met het bestuur de prioriteiten vaststellen. Hiervoor wordt na de zomer een jaarplanvergadering georganiseerd. Het doel is om het jaarplan klaar te hebben bij de najaar-ALV, die medio november zal worden georganiseerd.