#VVDKWOmmetje

Ontdek deze lente al wandelend, rennend of joggend de Krimpenerwaard en win een echte Tulpfiets! VVD Krimpenerwaard start op vrijdag 12 maart a.s. met de challenge #VVDKWOmmetje. Daag je vrienden uit en doe ook mee!

Jongeren hebben het de afgelopen periode niet makkelijker en vooral niet leuker gekregen. Weinig mogelijkheden om vrienden te zien en niet kunnen sporten. Door de lockdown zijn er op dit moment helaas weinig activiteiten mogelijk. Daarentegen is er ook veel nog wél mogelijk. Wandelen is bijvoorbeeld de nieuwe corona-hobby geworden. Daarbij is het gezond voor lichaam en geest. En zeg nu zelf, waar wandel je mooier dan in onze eigen, prachtige Krimpenerwaard? Overigens mag je natuurlijk ook rennen of joggen, mocht wandelen je niet zo aanspreken.

Om jongeren aan te sporen dit te blijven doen in deze lastige tijd start VVD Krimpenerwaard met de challenge #VVDKWOmmetje. Dat gaan we doen met de inmiddels populaire “Ommetje”-app van de Hersenstichting. De “Ommetje”-app houdt bij hoeveel kilometer jij per dag aflegt. Nodig je vrienden uit, ontdek nieuwe plekken in de Krimpenerwaard en verbeter de scores van je vrienden. Degene met de hoogste score wint!

Hoe kan ik winnen?

Installeer de Ommetjes-app van de Hersenstichting, neem deel aan het VVDKWOMMETJE team en nodig al je vrienden uit. Trek iedere dag erop uit en hou ons op de hoogte via onze social mediakanalen Facebook, Twitter en Instagram. en gebruik de hashtag #VVDKWOmmetje. Op 30 april rijdt de winnaar van het klassement weg met de enige echte VVD- Tulpfiets!

Hoe doe ik mee?
Download de gratis Ommetje-app via de appstore van Apple of Android. Maak een account aan of neem deel met je al bestaande account. Sluit je vanaf vrijdag 12 maart aan bij het team van VVD Krimpenerwaard; VVDKWOMMETJE. De code communiceren we vanaf die dag via onze website en social media kanalen.

P.S. We nodigen ook alle jonge ouderen uit om mee te doen!