We gooien de luiken open

Wij zijn een partij voor iedereen die onze liberale idealen deelt. De basis van een politieke partij is een groep mensen die samen bedenkt hoe ze het land nog beter kunnen maken, landelijk en lokaal. De Krimpenerwaardse VVD moet een verzamelplaats worden voor iedereen in de Krimpenerwaard die liberaal denkt en voelt. Lid of niet-lid. Dat is de basis van de nieuwe plannen voor de toekomst van de Krimpenerwaardse VVD.

Dit gaan we op verschillende manieren bereiken. Onze bijeenkomsten worden openbaar, en krijgen actuele thema’s met interessante sprekers. Wij gaan meer de verbinding zoeken met bestaande netwerken in de Krimpenerwaard, zoals ondernemers, zorgverleners en vrijwilligers. Er komt meer nadruk op interactie en sociale media. Iedereen is van harte welkom om mee te doen.

Het eerste openbare evenement staat gepland in januari en gaat over de bereikbaarheid van de Krimpenerwaard. Hierover volgt spoedig meer informatie.